Tuesday, October 6, 2009

moody!!!!

tension siut aku minggu nie..dh r xleh nk balik....parent aku xda kt umah...then asgment bertimbun2 xsiapkan lg...pas 2 hari nie lak aku g kelas then batal....fuck off la the lectrer 2....men2kn aku..padan muka aku terus g repeat kt en Ramli..padan muka die 2...hahaha....law ikutkan ati aku nk je p langgar keta die....tp xtergamak....sem nie dh ada 2 staff poli meninggal...satu terbabit dalam kemalangan ngeri siut...satu lagi sakit ape tak..sedih lak...tukar2 topik...nk marah r nie...dh r sebelum nie ada mslh dgn ex aku..br nie aku ada lak mslh dgn sorg gurl nie...tah la nk ckp cm ne pun aku xtahu....aku xnafikan yg aku syg die tp...urm tah lar...hny tuhan sj yg th hati and perasaan nie...hny tuhan sj lah yg th mslh yg aku hadapi...."ya Allah, ampunilah dosa hambamu ini...sesungguhnya aku bnyk melakukan dosa".....bila kesensaraan aku nie nk berakhir???setiap semester mesti je ada mslh yg aku hadapi...xkn la aku nk hancurkan harapan parent aku???kalau la insan 2 membaca ruangan nie, aku nk die tahu yg aku mmg sygkan die..even layanan aku teruk, tp hati aku hny tok die...biarla walaupun aku hny bertepuk sebelah tngn..aku lg suka hidup d alam maya dari hidup di alam nyata

No comments:

Post a Comment